LEGAL NOTICE

3. Address:C/Los almendros, 24 C.P.: 07560 CALA MILLOR
5. Telephone: 971585213
6. Fax: 971585637
7. Codes of conduct they may adhere to:
8. Catalogue of products and services they offer:
9. Including prices, with taxes and delivery costs:
CORRECT USE OF THE WEBSITE:
The present terms and conditions regulate the access and the use of this website WWW.clubsimo.com. The use of this website WWW.clubsimo.com confers you the status of site user from the very moment that you access and start browsing this site, accessing any of its contents; from this very moment, the user expressly accepts the present general terms and conditions.Likewise, the user accepts the specific conditions applicable to the different services offered by the company through the web WWW.clubsimo.com.
From the moment of acceptance of these terms and conditions, the user commits to use this website and all its contents and services in accordance with the law, as well as the generally accepted rules of good practice and public order. Furthermore, the user agrees to act with the diligence corresponding to the nature of the services received through this website.

¡Reserva ahora!

Ver precios

Buscando disponibilidad
Cargando datos
Procesando petición
Por favor, rellena el formulario con tus datos de contacto. Introduce un email válido ya que lo vamos a utilizar para enviarte el bono de la reserva.
Tu tarjeta de crédito es necesaria porque garantiza la reserva.

Secure Payments

TEL. +34 971585213